? ??????????????Love Storm? ????? ?? ???Rating: 4.3 (24 Ratings)??37 Grabs Today. 14635 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????Born 2 Be A Star? ????? ?? ???Rating: 4.7 (19 Ratings)??35 Grabs Today. 11282 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 30, 2009

tHe NeW bOrN...


Tanggal 30 ogos 2009, lahirlah seorang baby. Baby tu baby akak aku. Akak aku melahirkan anak die pukul 4 lebih. Dapat baby girl tau. Satu family aku seronok, maklum la cucu first bagi mak aku.Mane tak seronoknyer. Aku lak dapat anak buah first.hehehe...

Name die kitorang tak letak lagi,tapi akak aku nak letak name anak die SITI NUR BALQIS, bez x?huhuhu..Aku bersyukur sangat akak aku selamat melahirkan anak die.Mane x nye aku risau, 2 hari akak aku duduk dalam hospital.Mula2 doktor cakap dia x bleh bersalin normal,kena bedah.Tapi kitorang 1 family x putus doa pada ALLAH supaya dia boleh bersalin normal. Akhirnya selamat gak.

Ni aku ada letak gambar dia.Korang tengok la.Comelkan?macam makcik dia gak(perasan lak aku)hehehe..So, aku harap, baby baru ni dapat bagi sinar baru dalam hidup kitorang sekeluarga.Paling bez,tahun ni kitorang beraya dengan orang baru...

0 comments: